Laptopy poradnik przed zakupem

Przed zakupem laptopa należy sobie odpowiedzieć na podstawowe pytania.

- W jaki sposób w większości czasu będziemy na tym notebooku pracować, to znaczy czy będzie on faktycznie dużo z nami podróżował, czy raczej będzie to praca stacjonarna?

- Jakie programy przeważnie będą na nim uruchamiane?

- Wreszcie pytanie najważniejsze - ile jesteśmy gotowi za niego zapłacić?
Jeżeli ma to być praca zdecydowanie poza biurem lub domem to należy pomyśleć o laptopie 10" max 15,6".
Jeżeli będziemy go mało zabierać ze sobą to może to być laptop 17" i więcej, na takim laptopie możemy oglądać w zadowalającej jakości filmy, zdjęcia i inne pliki multimedialne. Należy pamiętać o tym, że gry to najbardziej wymagające programy i w chwili obecnej na porównywalnym poziome cenowym komputery stacjonarne zostawiają daleko w tyle komputery przenośne.
Istnieje oczywiście prosta zależność między ceną i wydajnością laptopa. Im droższy tym powinien być bardziej wydajny.
Laptopy, które posiadamy "na półce" są dobrane ze szczególną starannością i najbardziej korzystnym stosunku cena/wydajność.
Cena może smiało konkurować z modelami oferowanymi w sklepach sieciowych bądź internetowych.

SPRZĘT ZASTĘPCZY, SERWIS

Potrzebujesz sprzęt zastepczy na czas naprawy? lub profesjonalnego serwisu notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek ? Napisz do nas lub zadzwoń. 12 278-52-88 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Serwis komputerów

    Serwis sprzętu komputerowego PC i Laptopów, systemów operacyjnych, programów Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu otrzymania sprzętu zastępczego na okres naprawy, prosimy dzwonić pod numer  12 278-52-88 lub wysłać e-mail z tematem 
    "Serwis komputerów" na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Sprzęt zastępczy

    Twój komputer odmówił posłuszeństwa w najmniej odpowiedniej chwili? Nie martw się jest ratunek!!!  Otrzymasz sprzęt zastępczy na okres naprawy!!! Sprzęt zastępczy dla klientów naszego serwisu! Komputery, monitory, drukarki, peryferia... Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu otrzymania sprzętu zastępczego na okres naprawy, prosimy dzwonić pod numer 12 278-52-88 lub wysłać e-mail z tematem "sprzęt zastępczy" na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Gwarancja

    Wszystkie produkty sprzedawane w naszej firmie posiadają gwarancję prawidłowego i bez awaryjnego działania. Długość gwarancji w większości przypadków wynosi 24 miesiące. Istnieje też część produktów, które posiadją tak zwaną "zewnętrzną gwarancję" to znaczy do obsługi gwarancyjnej producent danego wyrobu ustalił serwis, który w jego imieniu obsługuje naprawy gwarancyjne. Przykładem mogą tu być firmy DELL, LG lub SAMSUNG. W przypadku firm LG i DELL transport od klienta końcowego do serwisu i z powrotem odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na koszt gwaranta. Ponadto udzielamy również gwarancji na wszystkie naprawy jakich dokonają Państwo w naszym serwisie. W zależności od tego co było naprawiane gwarancja na usługę może wynieść nawet 12 miesięcy co jest nie spotykane w innych serwisach.

  • Stała opieka Serwisowa

    Opiekę serwisową prowadzimy podpisując umowę pomiędzy firmą zainteresowaną taką opieką a nami. Zakres opieki może obejmować dwa główne kierunki. Opiekę nad sprzętem komputerowym, peryferiami i programami oraz opiekę nad urządzeniami fisklanymi to znaczy kasami fisklanymi lub drukarkami fiskalnymi. Swoją ofertę dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta tak aby idealnie spełniała jego oczekiwania. W ramach tej umowy jest możliwe takie dobranie parametrów, że interwencja może być podjęta nawet po 2 godzinach od zgłoszenia w dowolny dzień tygodnia łacznie z dniami wolnymi od pracy i w święta. Opieka obejmuje również doradztwo w zakupie sprzętu komputerowego i urządzeń fiskalnych. Opieka obejmuje zabezpieczanie ważnych danych elektronicznych na miejscu w siedzibie klienta lub na zewnętrznych serwerach. Jeżeli ważne dane dla Ciebie stały się nie dostępne możemy je odzyskać. Jesteśmy autoryzowanym poartnerem jednej z największych światowych firm zajmujących się profesjonalnie odzyskiwaniem danych z wszelkich nośników - Kroll Ontrack. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu otrzymania sprzętu zastępczego na okres naprawy, prosimy dzwonić pod numer 12 278-52-88 lub wysłać e-mail z tematem "Stała opieka serwisowa" na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie wiesz jaki sprzęt komputerowy wybrać? Napisz do nas.

Dane kontaktowe firmy

tel./fax 012 278 52 88
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres

  • 32-020 Wieliczka
  • ul. Słowackiego 5

Czynne

  • pn - pt: 9 - 17
  • sb: 9 - 14